Tuesday, January 12, 2010

2nd BLOG..

Hallu...
setelah berkire2, ni r final layout yg akan aku gunapakai.. sebab yg layout telor tu, x ley komen, comei mmg comei, tp x ley komen mcm x syok lak.. even blog aku mmg xde org jenguk, tp x lengkap rasenye xde komen.. kalu org lain x komen aku r yg komen.. huhuhu
erm, untuk blog baru ni aku ingat nak jadikan as blog foto aku.. ok x reader? (kalu ade yg ter bace, sile jawab k) hehehehe..
utk entri ni aku xtau nk letak foto ape.. ngah pilih2 lagi.. sbb byk koleksi foto aku kt laptop kt umah, ni aku kt opis (alamak, kantoi d ctu) hahahaha..
k r, aku nk pilih gambo ape yg ade...
selamat datang ke blog aku.. utk life story aku, klik kat cni..
daa... :p
~ 1 foto = 1 to infinity stories... ~

5 comments:

ann said...

kin perlu letak gamba aku bebanyak supaya blog ni ramai followers haha
seriusly okay ;p

ann said...

ohye lg1..kalo nk jadikn blog gamba..awat ko letak anie saje2 TULIS as tajuk blog nie..ade yg xberape xkena d citu (humble opinion aku jer) tp aku ske tajuk dia nih dah
alamk aku dh terkomen panjang lagi...malasnye la balik daaaa =3

honey bunny said...

an: aku mmg SAJE ltak tajuk tu.. sebab mmg aku SAJE jek.. kalu aku x SAJE, aku letak r x SAJE.. kesimpulan nye aku pun xtau nk wat tajuk ape.. tu saje r yg aku ley ckp.. ape nie?? SAJE jek? tah r.. SAJE jek aku ngarut..

honey bunny said...

an: aku mcm salah faham jek ko nyer komen pasal tajuk blog aku nie.. k r, aku nk ubah r.. tp kalu nk ubah ko dh suke lak.. cmne nie.. ke aku nk letak "anie saje-saje SNAP"?? ok x?

ann said...

quote balik kata2ku -.awat ko letak anie saje2 TULIS as tajuk blog nie..-
yah betuilah spt komen kedua ko tu..mmg telah disalah tafsir daa
anie saje2 SNAP???? hmmmmmmmm...jappp aku pikir dulu