Tuesday, March 9, 2010

Love our MOTHER EARTH

Sallam.. & Hallu...
Tajuk entri ni merupakan Title utk xtvt yg aku cite dlm entri ini,n ni r antara gambar2 yg sempat diambil mase Jungle Tracking tu.. Aku x byk snap gna D60, coz x larat.. Mula2 jek bersemangat, dh masuk utan, kamera simpan dlm beg.. hahaha..
eceh, sebelom masuk utan, masing2 bersemangat berkobar2.. siap pis2 lg..

Ni famili boss department aku.. Mr. Foo Say Joon..

sebelum dilepaskan.. macam biase sesi snap menyenap..

geng masuk utan, even letih, masih mampu tersenyum..

ni r enviroment dlm utan tu.. ni baru sikit.. tempat2 yg tough, x sempat di snap.. huhuhu

ni antara org kuat opis aku, n org kuat Rotary Club.. Mrs. Wong.. Dia r akauntan Opis aku..

siyesly, aku mmg dh give 1jam pertama, tp bile nampak dak kecik nie, mmg xley give.. gile ko, dak kecik ni ley steady jek, awat aku nk give up.. malu wey kalu kalah ngn dak kecik nie... huhuhu..

ni antara tempat persinggahan ktorang utk berehat.. kalu nek menara ni ley nampak klang valley.. tp, aku x larat r.. panjat bukit pon aku dh nk terkehel, ni plak nk panjat tangga tower ni.. huh..

wajah keriangan ku bile dah jumpe jalan kluar.. sonoknye..sonoknye...

sampai2 jek tempat penamat, terus sambar nasi lemak.. hahahaha.. sebelom masuk utan sumbat pisang jek, tu yg kuar utan menggagau mencari nasi lemak.. hahaha..

ceria dalam keletihan...

St.John team yang bersiap sedia untuk membantu kalu ade yg pancit@injured.. hehehehe..

Van St. John... aku hampir nak naik van nie.. sbb dh give up..

(p/s: credit to Mr.Choo coz supply gambar2 nie..)

2 comments:

Mika said...

ahaa,da masuk hutan tu,susah sket nak amik gambo. outing la,baru best amek gambo. hehe

honey bunny said...

huhuhu.. tp 1day akan ku gagahkan jua kaki ini utk snap alam semulajadi yg menghijau nie.. :)